Isnin, 16 Julai 2012

TAKLIMAT BULAN KEMERDEKAAN DAN TATACARA PERHIMPUNAN PAGI OLEH PK KO DAN PK HEM

 Guru yang hadir
 En Mohd Asri dan Pn Dorothy...memberi taklimat
 Kalangan guru wanita...dengar dan mencatat.....
Pekeliling yang ditayangkan oleh PK HEM

16 Julai 2012,Isnin jam 120 tengahari telah diadakan taklimat mengenai program unit Kokurikulum iaitu Majlis Pelancaran Sambutan bulan Kemerdekaan oleh PK Kokurikulum iaitu Pn Dorothy.Majlis ini akan diadakan pada Khamis 19 Julai jam 745 pagi hingga 815 pagi.Dalam taklimat tersebut,pn Dorothy telah mengedarkan kertas panduan untuk program dan penubuhan JK bertindak menjayakan program tersebut.

PK HEM ,En Mohd Asri bin Abd Rashid pula turut mengadakan taklimat ringkas penambahbaik cara pengurusan perhimpunan pagi Ahad  bagi memastikan perhimpunan yang dijalankan berjalan dengan lancar.Penambahbaikan ini adalah selari dengan kehendak pekeliling yang turut ditayangkan untuk pengetahuan guru.

Antara guru yang dapat hadir semasa taklimat itu ialah Ustaz Fakro,Cikgu Harun,Cikgu Razali,Cikgu Zaik,Ustaz Zulkifli,Cikgu Fadzil,Cikgu Noorazita,Cikgu Salamiah,Cikgu Marfazilia,Ustazah Siti Sara,Ustazah Zainab,Ustazah Suriani dan Cikgu Zainon.

Dalam taklimat ini,beberapa pandangan turut dikongsi bersama bagi memastikan ianya dapat dilaksanakan dengan baik.Taklimat berakhir jam 220 petang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.