Khamis, 19 Mei 2011

SAMBUTAN HARI GURU: MERIAH SEKALI!!!!!!

Ustaz Zem bersama Trio menyampaikan lagu.....Tobat maksiat WALI band
Kumpulan Biru pun lagu Wali band juga...



Mendengar persembahan murid....



Wakil PPD bersama pentadbir


Menyampaikan watikah ucapan




Pada 16 Mei 2011,Selasa,sekolah ini telah mengadakan sambutan Hari Guru peringkat sekolah yang bermula jam 8.00 pagi.Dalam majlis ini,turut hadir ialah wakil PPd Kemaman iaitu En.Mohd Haznan bin Othman.

Majlis dimulakan dengan program ucapan yang didahului dengan ucapan Ketua Murid,Kemudian disusuli dengan ucapan Pengarah Pelajaran Negeri yang dibacakan oleh PK HEM,Ucapan KJetua Pengarah Pelajaran malaysia yang dibaca oleh PK1 dan ucapan Menteri yang dibaca oleh Tuan Guru Besar.

Dalam majlis tersebut,murid bersama guru menyanyikan lagu Negaraku,Lagu Tema dan Lagu Guru Malaysia.Manakala bagi sesi kedua pula,persembahan murid telah diadakan di dewan dimana murid yang terlibat ialah murid tahap dua sahaja diikuiti dengan persembahan guru mengikut rumah sukan masing-masing.

Majlis yang berakhir dengan penyampaian hadiah kepada guru turut disertakan dengan program Jamuan Tengahari serta acara membelah kek yang disumbangkan oleh PIBG,Pemuda dan Puteri UMNo DUN Ayer Puteh serta dari ibubapa serta pengusaha kantin.Majlis bersurai jam 2.00 petang.

1 ulasan:

Sambutan Hari Jadi Murid.