Rabu, 21 Mac 2012

FRIENDLY MATCH: BOLASEPAK DAN BOLAJARING DI RKT

Hebat......pemain RKT dan SKPG
Abang Pie bersama pemain RKT

Pemain bola
 Paskan bolajaring SKAP dan SKPG
 Bersama pasukan SKRKTST
 PKHEM SKAP...Pn Rosnaida bersama gurunya hadir memberi sokongan
Pengurus....he..Cikgu Zaik bersama penonton

Ramah mesra Guru RKT dan SKPG
Pemain bola jaring

Fuh.....pada 21 MAC 2012 rabu,sekolah ini telah menjadi tuan rumah untuk satu FRIENDLY MATCH yang melibatkan perlawanan bolasepak dan bolajaring diantara sekolah-sekolah berjiran.Bagi perlawanan bolasepak....hanya RKT dan SK Pasir Gajah saja yang menyertainya,manakala bolajaring dalam bentuk 3 penjuru......dari SKAP,RKT dan SKPG.

Perlawanan yang bermula jam 3.00 petang dijalankan di Padang SK RKT Seberang Tayor.Padang yang disiapkan oleh Cikgu Zaki begitu selesa untuk bermain bagi perlawanan diantara tiga jiran berdekatan ini.

Perlawanan yang dijalankan dengan penuh harmoni dan semanta muhibbah.Antara Cikgu SK pasir Gajah yang hadir ialah Ustaz Zamli,Cikgu Syed iaitu bekas guru di RKT dan Cikgu Zawawi dan Cikgu Othman.Cikgu RKT yang hadir ialah Cikgu Zaik,Cikgu Zaki,Ustaz Fakro,Abang Pie dan Cikgu fadzil serta Cikgu Razali.Cikgu Marfazilia dan Cikgu Zainon bersama pasukan bolajaring hadir.

Perlawanan yang muhibbah ini  berakhir pada pukul 500 petang dengan pasukan bolasepak RKT memenangi perlawanan ini.Mana kala perlawanan bolajaring pula berada dalam keadaan seimbang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.