Khamis, 24 Oktober 2013

TUAN GURU BESAR SAMPAIKAN LADAP SARANA KEPADA WARGA GURU DI RKT

 Tuan Guru Besar bersama PK Ko  {Kanan}
 Menyampaikan LADAP SARANA Sekolah kepada guru
 Memperkatakan tentang 6 elemen dalam Sarana Sekolah
 PK HEM dan PK1 turut hadir
 Kalangan guru yang hadir mendengar taklimat Sarana
 SU PIBG sebagai pencatat dalam LADAP Sarana
 Guru Wanita turut mencatat apa yang disampaikan

 Warga guru RKT
Penamat program..guru mencatat apa yang disampaikan

Pada 23 Okt 2013,Rabu jam 100 - 300 petang,warga RKT telah hadir untuk LADAP SARANA SEKOLAH yang disampaikan oleh Tuan Guru Besar En Nor Azmi bin Muda.Majlis yang berlangsung di bilik mesyuarat Perpustakaan sekolah ini telah dihadiri oleh semua pentadbir iaitu PK1 Pn Asmarani,PK HEM Pn Dorithy dan PK Ko En Ruzaidi .

Majlis yang bermula jam 100 tengahari ini dimulakan oleh Tuan Guru Besar dengan perkatakan tentang konsep SARANA SEKOLAH yang beeteraskan kepada pencapaian 6 elemen.Guru yang hadir juga telah ditayangkan slide SARANA yang dibekalkan oleh Jabatan.

Antara guru yang hadir ialah SU PIBG Cikgu Zaik,Ustaz Zulkifli,Ustaz harun,Cikgu Mohd Zaki,Cikgu Fadzil,Cikgu Maslizawati,Cikgu Syazwina,Cikgu Noorazita,Cikgu Salamiah,Cikgu Sabariah,Ustazah Zainab,Ustazah Siti Sara,Ustazah Wan Suryani,Cikgu Nornafiza dan Cikgu Marfazilia.

Selain Ladap sarana ,turut diselitkan dalam majlis ini ialah pengagihan tugas untuk Hari Anugerah,Pengagihan tugas untuk Program Pelancaran SARANA peringkat sekolah dan taklimat persediaan banjir serta persediaan yang perlu dilakukan sebelum bermulanya cuti sekolah.Program Ladap Sarana ini berajhir jam 300 petang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.