Selasa, 21 Februari 2012

SAMBUTAN MAULIDUR RASUL PERINGKAT SEKOLAH 2012


Sk Rkt Seberang Tayor added 14 new photos to the album PERARAKKAN MAULIDUR RASUL.

 ·  ·  · Yesterday at 8:19pm







Pada 16 Feb 2012 khamis jam 800 pagi,sekolah ini telah mengadakan sambutan maulidur rasul yang melibatkan semua murid dan para guru.Perarakan yang diuruskan oleh Panitia Agama Islam ini turut disemarakkan lagi dengan kehadiran ibubapa dan AJK PIBG yang sudi bersama memeriahkan suasana perarakan.

Turut serta dalam perarakan kali ini ialah Tuan Guru Besar,para Penolong Kanan dan Timbalan Pengerusi PIBG En Baharom bin Said.


Cikgu Haron mengawasi Murid Pra Sekolah

Murid tahun satu.......rumah Hijau

Bergaya...rumah Merah

Ustaz Zul...ketua selawat tahun 2012 ni

Trafik jem......tapi memang guru dan murid  memiliki semangat yang kuat...


Pelbagai acara diisi bagi menghidupkan hari sambutan Perarakan Maulidul Rasul ini.Antaranya ialah ceramah maulidur rasul yang melibatkan semua murid dan guru serta majlis jamuan.PIBG turut menyumbangkan sumbangan sebanyak RM300 manakala Pengerusi JKKK Felda Seberang Tayor Tn Hj Abdul Jalil bermurah hati menghulurkan sumbangan peribadi sebanyak RM200 bagi menceriakan program murni.


Kepada semua yang bertungkuslumus menghulurkan sumbangan tak kira apa bentuk,penulis ucapkan berbanyak terima kasih...kerjasama semua memastikan majlis berjalan dengan lancar adalah kejayaan KITA semua.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.