Selasa, 11 Oktober 2011

PERLAWANAN PERSAHABATAN ..GUANE FC DGN SK SRI BANDI 2

GUANE FC berbaju merah
MGK Sri Bandi2 di hadapan berbaju kelabu



Sama-sama bergaya.


Pada 11 Okt 2011,Selasa tepat jam 3 petang,Pasukan FUTSAL GUANE FC dari SK RKT Seberang Tayor mula bertola dari rumah masing-masing dan berkumpul di rumah Ustaz Zamli {Zem} pada jam 330 petang untuk bersama ke SK Sri Bandi2 kerana pada hari ini ada perlawanan persahabatan bolasepak di sana.


Pasukan GUANE FC yang tiba jam 345 ptg dikejutkan dengan keramaian murid dan guru dari SK Sri Bandi 2 menanti untuk melihat perlawanan HEBAT diantara dua sekolah ini.Turut kelihatan di padang ialah PK Kokurikulum SK Sri Bandi 2 yang merupakan bekas ustazah di SK RKT Seberang Tayor iaitu Pn Nafisah Salleh.


Perlawanan bermula pada pukul 415 petang dengan permainan yang cukup seimbang.Kemantapan pertahanan dari GUANE FC dari SK RKT Seberang Tayor menyukarkan pasukan SK Seri Bandi untuk membolosi gol pada separuh masa pertama. Ini membolehkan [pasukan GUANE FC menjaringkan dua gol pada masa pertama.Jaringan gol pertama oleh veteran Cikgu Zaik dan gol kedua oleh penyerang berkasut Lotto baru iaitu Cikgu Syed Amran.


Selepas rehat,pasukan GUANE FC yang tidak membawa pemain rezaf keletihan dan membolehkan pihak SK Sri Bandi 2 membalas 2 gol.Keputusan seri merupakan satu keputusan yang baik buat kedua-dua pasukan apabila pemainan tamat jam 530 petang.GUANE FC kemudiannya dijamukan mee goreng dan kerepok serta air sirap....kira okaylah tuuu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.