Selasa, 25 Oktober 2011

CIKGU ZAIK JALANI PEMBEDAHAN LUTUT KIRI

Lutut kiri berbalut
Cikgu Zaik berehat di rumah

Pada 18 Okt 2011,Rabu,Cikgu Mat Zaik yang mengalami kecederaan lutut semasa menjalani latihan bolasepak veteran MSKPP Kemaman telah menjalani pembedahan lutut kiri kerana tulang lutut beliau mengalami serpihan.Pembedahan tersebut ialah bertujuan untuk mencantumkan tulang tersebut dengan menggunakan 2 biji skru.

Pembedahan telah dijalankan pada jam 300ptg dan selesai pada pukul 600 ptg hari Rabu.Cikgu Mat Zaik diminta berehat di Hospital Kemaman selama 4 hari iaitu bermula hari Selasa hingga hari Jumaat.

Antara rakan guru yang menziarahi Cikgu Mat Zaik di Hospital pada hari Khamis ialah Tn Guru Besar,En Kamarudzaman Hashim bersama Ustaz Zamli,Ustaz Zulkifli,Ustaz Fakro serta EIO Ahamad Lopfi dan EIO Hadi bersama Mail kantin dan isteri.

Manakala sebelah siang hari Jumaat pula,Cikgu Mohd Fadzil dan Cikgu Syed Amran telah meluangkan masa bersembang sehingga jam 12 tengahari.Pada hari Ahad pagi,Tn Hj Mohd Zor dan Cikgu Zaki telah hadir menziarahi Cikgu Zaik pula,dan tengaharinya,rakan-rakan Cikgu Wanita yang diketuai oleh PK HEM Pn Asmarani,Pn Dorothy,Pn Salmiah,Pn Rohana,Pn Zainun,Pn Zainab,Pn Rohaya,Pn Sabariah,Pn Noorazita serta PK1 Ayer Puteh Cikgu Khalid telah hadir meluangkan masa menziarahi Cikgu Zaik di rumah.

Sebelah petang pula,Pengerusi PIBG En Yusof dan isteri telah datang menziarahi Cikgu Zaik.Pada pagi hari Selasa pula,Ustaz Shah bersama Pok Ngah dan Pok Zahid telah menziarahi Cikgu Zaik.

Kepada rakan-rakan guru dan pekerja .....berbanyak terima kasih kerana memberi semangat kepada Cikgu Zaik atas kunjungan tersebut.Doktor kata Cikgu Zaik kena cuti 42 hari....lamanya kena bertongkat.....lengoh rasanya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.