Isnin, 3 Oktober 2011

GUANE FC VS MGK SK SRI BANDI 2....

MGK Sri Bandi 2....di belakang tuuu
GUANE FC baju merah...depan tuuu



Pada 3 Oktober 2011,Isnin malam selasa,Pasukan FUTSAL Guane FC dari RKT telah mengadakan perlawanan persahabatan FUTSAL dengan rakan-rakan guru dari SK Sri Bandi2 di Gelanggang FUTSAL Binjai.



Pertemuan yang kesekian kali ini diatur bagi mengeratkan lagi persahabatan antara guru-guru RKT dengan Sri Bandi 2 yang mana rata-ratanya adalah dari kalangan sahabat belaka.Perlawanan yang bermula jam 9.00 malam ini telah memperlihatkan permainan yang penuh dengan semangat kesukanan yang mana kedua-dua pasukan menurunkan pemain yang boleh bermain dengan baik.



Pada peringkat awal permainan,keadaan agak seimbangan dengan Sri Bandi membuka jaringan pada minit yang ke 15 dan diikuti degan jaringan-jaringan seterusnya yang akhirnya pada waktu kesudahan jam 1015 malam,pasukan GUANE FC telah mendahului MGK Sri Bandi 2 dengan 11 berbalas 7.



Antara barisan pemain GUANE FC yang turun ialah Zaki,Zaik,Zamli,Zulkifli,Lotpi,Hadi,Syed, Fadzil,Fakro dan Deli mana kala pemain dari SK Sri Bandi tyermasuklah,Mustafa,Azaha dan 8 orang pemain lagi yang belum sempat penulis ingat namanya.Kita jumpa lagi........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.