Rabu, 2 Mac 2011

PESTA 4 PENJURU B/SEPAK DAN B/JARING

Pemain bolajaring dari SK RKT
Pengurus..Cikgu Zaik,Jurulatih 1,Ust Zem,Jurulatih keeper..Cikgu Zaki dan sponser air,Well
Pasukan RKT{biru} dan Air Puteh
PK Ko Pn Dorothy bersama pemain
Bersama pasukan Seberang Tayor

Pada 2 Mac 2011,Rabu bertempat di SK Seberang Tayor telah di adakan Pesta 4 Penjuru Perlawanan Bolasepak dan Bolajaring yang mana sekolah menyertai ialah SK Ayer Puteh,SK RKT Seberang Tayor,SK Seberang Tayor dan SK Pasir Gajah.

Perlawanan persahabatan ini ialah untuk memberi peluang kepada pemain membiasakan diri dengan perlawanan sebenar yang bakal diadakan pada akhir Mac ini.Pasukan Bolasepak SK RKT Seberang Tayor seperti biasa telah menjadi tumpuan apabila dikalahkan oleh SK Seberang Tayor 2-0, dikalahkan oleh SK Ayer Puteh pun 2-0 manakala seri tanpa jaringan dengan Sk Pasir Gajah.

Jurulatih SK RKT Seberang Tayor,Ustaz Zem dalam temuramah mengatakan ini ialah strategi pasukan ini kerana ingin memberi laluan kepada pasukan lain menunjukkan skill.Pasukan ini akan muncul lagi apabila tiba perlawanan sebenar,kerana memang kalah adat bermain.

Turut serta hadir dalam perlawanan ini ialah PK Ko Pn Dorothy yang memberi sokongan kepada team bolajaring dan team bolasepak.Pasukan bolaring juga telah menunjukkan prestasi yang baik dan apabila tiba musim perlawanan sebenar,mungkin akan ada perubahan lagi.Pesta yang bermula jam 2.00 ptg berakhir jam 540 petang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.