Rabu, 9 Mac 2011

GUANE FC..DIAMOK LAWAN

Dua pasukan bergambar
Our Keeper........Key
Scoreer kita menggelecek sakan

Pada 8Mac 2011 Selasa,bertempat di gelanggang FUTSAL Cheneh Baru,GUANE FC telah mengadakan perlawanan FUTSAL persahabatan dengan rakan-rakan guru dari Kelab FUTSAL SK Lembah Jabor Kemaman.Pasukan yang diketuai oleh En.Ahmad Loq-P ini telah ditewaskan oleh pasukan SK LJ sebanyak 21 -16.

Keputusan yang memang telah diatur ini bagi membolehkan pasukan lawan memenangi perlawanan ini adalah merupakan strategi yang diatur oleh penyerang handalan guane fc iaitu Dhell dan Merant.

Kekalahan yang bezanya 5 gol ini telah memberi peluang kepada pasukan Guane FC mengkaji strategi perlawanan tambahan pula dengan pemain seramai 7 orang sahaja,GUANE FC bermain dengan penuh berhemah.Namun kecederaan yang menimpa penyerang GUANE FC iaitu Zem Zident di bahagian peha menyebabkan GUANE FC akur untuk tewas kepada Jabor FC.Namun kehebatan Keeper Guaner FC iaitu Cikgu Key dapat menyelamatkan banyak cubaan dari Jabor FC.Pasukan Jabor FC dipimpin oleh geng lama Ustaz Zukey dan Cikgu Man kita.

Perlawanan yang bermula jam 830 malam berakhir jam 10.00 malam dan kedua-dua pasukan pekena teh tarik dan roti canai di R & R Cheneh.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.