Khamis, 28 Jun 2012

SUKAN TAHUNAN KE 27,2012: MERIAH SEKALI......

Ustazah Zainab bersama peserta rumah Hijau
Pasukan tariuk tali kaum ibu......
YDP menyampaikan medal kepada pemenang
Rumah Jebat....BIRU
Ustazah Su,Cikgu Zainon,Cikgu Mafa dan Cikgu Sala

PK HEM bersama En Mahzan dan Tn Hj Hamid
Rumah Hijau....TUAH
Cikgu Masslizawati...jaga peserta
Kerani perkiraan markah...Pn Norhafizah

Peserta menuju ke padang....

Acara tarik bola tahun 3
Cikgu Fadzil....memerhati permainan

En Mahzan bin Hamzah....menyampaikan ucapan perasmian

Pada 27 JUN 2012,Rabu telah berlangsung Sukan Tahunan SKRKTST kali ke 27,2012 bertempat di Padang SKRKTST.Majlis yang berlangsung dengan penuh semangat kesukanan dan muhibbah ini.Temasya sukan kali ke 27 ini bermula jam 800 pagi hingga jam 130 tengahari.

Perlbagai acara telah dipertandingkan iaitu acar sukanena untuk murid pra hingga tahun 6 dan acara padang dan valapan.Selain itu acara wajid iaitu 4 x 100 meter jemputan tahun ini menampilkan jemputan lelaki yang terdiri dari SK Ayer Puteh,Sk pasir Gajah,Sk Seberang tayor dan SK RKT Seberang Tayor.

Tewmasya sukan tahun ini telah dirasmikan oleh En Mahzan bin Hamzah,Penolong Pegawai Pelajaran Daerah Kemaman .Turut hadir bersama ialah YDP PIBG iaitu En Yusof bin Mat Ali,Ketua Polis Balai Ayer Puteh Tn Hj Hamid bin Yon,AJK PIBG dan ibubapa.Turut berada di padang ialah PK HEM En Mohd Asri bin Abd Rashid dan PK Ko Pn Dorothy.

Sukan tahunan kali ini telah dimenangi oleh Rumah Biru dengan mata 78,diikuti rumah hijau 77 mata dan rumah merah 74 mata.Sesungguhnya temasya sukan tahun ini meriah dengan kehadiran ibubapa yang menyertai pertandingan tarik tali bagi kaum ibu dan kaum bapa.

Acara isi air dalam botol tuuuuuuu......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.