Rabu, 21 Disember 2011

KELAS MAYA.....PERALATAN SUDAH DIPASANG





pada 20 Disember 2011,Penulis telah hadir ke sekolah atas urusan untuk buku tulis yang penulis order.Setelah memastikan buku tulis yang diorder diletakkan di tempat yang betul.Penulis mengambil kesempatan berbual dengan Tuan Guru Besar yang kebetulan ada di sekolah.Selain itu penulis yang telah lama tak ke sekolah akibat kecederaan lutut berbual juga dengan Lotpi,Penyelia E-Book sekolah dan pekerja swasta sekolah iaitu Pak Ngah Hussin dan Pak Zahid.

Penulis juga berkesempatan melihat KELAS MAYA yang terdapoat di sekolah ini.Peralatan yang dipasang iaitu berupa satu scream besar,LCD dan komputer PC di letakkan di dalam kelas belakang.Memang sesuai kelas tersebut.

Penulis berkesempatan melihat penggunaan peralatan tersebut yang ditunjukkan oleh En.Lotpi.Terima kasih Kerajaan Negeri Terengganu dan terima kasih kepada YB ADUN Ayer Puteh kerana memilih sekolah ini sebagai sekolah yang ada KELAS MAYA pertama bagi DUN Ayer Puteh.

Selepas melihat peralatan Kelas Maya,Tuan Guru Besar bersama penulis,Lotpi dan pekerja pergi minum petang dan berbual di Kedai Simpang Felda.Jam 330 petang,penulis pulang ke rumah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.