Rabu, 29 Jun 2011

GUANE FC...BANYAK KALI MAIN

Bertemu dengan SK Seri Geliga

Bersama pasukan SK Seb Tayor...


Berehat semasa bermain dengan Bt 14


Bertemu dengan SK Seri Bandi2




Lama tak tulis tentang pasukan FUTSAL paling glamour di sekolah ini,GUANE FC yang sentiasa mengadakan perlawanan persahabatan dengan berbagai pasukan dari kalangan guru-guru dari sekolah-sekolah daerah Kemaman.



GUANE FC yang telah membooking padang Futsal YB ADUN Ayer Puteh di Binjai sentiasa mengadakan perlawanan pada Isnin malam Selasa bermula jam 9.00 malam sampai 10.30 malam.



Antara pasukan yang telah dipertemukan dengan pasukan futsal GUANE FC ialah pasukan dari SK Sri Geliga pada 13 Jun 2011 di bawah kepimpinan Mat Sharfiza......GUANE FC dibelasah teruk juga malam tu...tapi semangat kesukanan tetap ada........18 berbalas 11 gol.




Selain itu,GUANE FC telah juga mengadakan perlawanan persahabatan dengan pasukan SK Seri bandi2 pada 20 Jun 2011..kali ini GUANE FC pula mengalahkan sahabat kita ini.....Malam ini,Pengurus pasukan iaitu Ahamad Lotpi telah menjadi pemain paling bergaya apabila banyak menjaringkan gol.



Dan pada 27 JUN 2011,GUANE FC telah mengadakan perlawanan persahabatan dengan pasukna dari SK Pusat Kemaman di bawah kepimpinan Cikgu Mat Yee,Cikgu Khairi dan beberapa orang lagi..kali ini ..macam biasa GUANE FC tewas 16 -14....




Yang pasti...GUANE FC tetap aktif bermain...bermain untuk kesihatan.Selain bermain di padang FUTSAL...GUANE FC juga telah mengadakan perlawanan persahabatan dengan pasukan kampung bagi menjalinkan tali silatul rahim antara guru dengan bapa murid.Perlawanan dengan pasukan bolasepak Kg batu 14 telah diadakan di padang bolasepak Kampung batu 14,Kemaman.Dalam perlawanan tersebut,Pasukan GUANE FC telah berjaya mendahului lawan dengan 3-1.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.