Rabu, 31 Disember 2008

MESYUARAT PENGURUSAN

Guru Besar,En.Hamzah Ahmad sedang menyampaikan taklimat kepada semua yang hadir.

MESYUARAT PENGURUSAN 2009

Bagi melancarkan perjalanan di hari pertama persekolahan 2009,Pentadbiran SK.RKT Seberang Tayor ,Kemaman telah mengadakan Mesyuarat Pengurusannya pada 31 Disember 2008 ,Rabu bermula jam 8.30 pagi dan berakhir jam 1.30 tgh.

Seramai 22 orang guru,3 kakitangan sekolah dan 6 pekerja swasta telah turut hadir bagi mendengar taklimat dan pembahagian tugasan serta berbincang bagi memastikan hari pertama persekolahan berjalan dengan baik.

Semasa mesyuarat tersebut,Guru Besar En.Hamzah Ahmad dalam ucapannya mengatakan kepentingan guru hadir lebih awal ke sekolah setiap hari,disamping itu turut mengharapkan agar guru akan sentiasa berketrampilan dan hadir sewaktu perhimpunan pagi. Turut menyampaikan taklimat ialah Pn.Rosemariah {PK1},Tn Hj Mohd Zor {PK HEM} dan Pn Asmarani {PKKO).

Dalam suasana bermesyuarat yang penuh dengan respon yang membina,majlis juga turut dijamukan dengan makan tengahari di bawah pengurusan kantin baru iaitu En.Ismail.Mesyuarat kali ini telah melantik Pn.Rohana Hassan sebagai pencatat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sambutan Hari Jadi Murid.