Selasa, 21 Oktober 2008

LAWATAN KE KUALA LUMPUR DAN CAMERON HIGHLAND

Cikgu Fadzil,Cikgu Mat Zaik dan Cikgu Syed Amran dekat gerai Zoo Negara
Berkumpul kat pintu depan Zo Negara...
Taman Lebah di Camron Highland

Unit Kokurikulum di bawah PK KO iaitu Puan Asmarani bt Abdullah bersama PIBG SK.RKT Seberang Tayor telah mengadakan lawatan sambil belajar ke Kuala Lumpur dan Cameron Highland selama 3 hari bermula Selasa 14 Oktober hngga Khamis 16 Oktober 2008.

Lawatan yang disertai oleh 33 orang murid dan 5 orang guru serta seorang pekerja sekolah berlepas dari SKRKTST pada Jam 8.15 Pagi 14 Oktober dan tiba di Kuala Lumpur jam 1.00 tgh dengan bas yang disewa.Antara guru yang turut serta ialah Cikgu Mohd Fadzil Abdullah,Puan Zainon Othman dan Pn Mazlina Ariffin.

Menurut Ketua rombongan ,Cikgu Mat Zaik Mohd Yusof,antara destinasi lawatan di Kuala Lumpur ialah Zoo Negara,RTM,Muzium Negara,Pusat Sains Negara,Masjid Negara,Pusat membeli Belah SOGO dan Chow Kit Road.Peserta lawatan pula bermalam di Hotel Sima United selama satu malam.Peserta lawatan juga telah dijamukan makanan yang disumbangan oleh YB Dato Meteri Penerangan,YB Dato Timbalan Menteri Pelajaran dan YB Dato Timbalan Menteri Dalam Negeri.

Cikgu Syed Amran Tuan Padan,penyelaras lawatan memaklumkan destinasi lawatan di Cameron Highland ialah di tempat ternakan lebah,Kia Farm dan Stesyen Mardi serta dijamukan makan tengahari yang disumbangkan oleh Ybhg Dato Pegawai Daerah Cameron Highland.

Peserta lawatan selamat tiba di SKRKT ST pada jam 1.00 pagi .

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum, cikgu.cikgu sihat dok?? nie bks murid cikgu ,syasya, atiana, ira ngan zita. cikgu kirim salam ke cikgu cikgu sk rkt yang lain.

    BalasPadam

Sambutan Hari Jadi Murid.